מאיה ורטהיימר ואסף זמיר - הטיזר לחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נחשף רשת 13 / יש ימים שאני צוללת לדיכאון ומרגישה כמו קליפת אדם חשפה מאיה על כתבת השער.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר - ×"טיזר לחתונ×" של מאי×" ורט×"יימר ואסף זמיר נחשף רשת 13 / יש ימים שאני צוללת לדיכאון ומרגישה כמו קליפת אדם חשפה מאיה על כתבת השער.. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, צחי ולאה שנירר, ציפי רפאלי, שני אטיאס, רווית אסף, ויקי מקריאניס והכדורגלן לשעבר והמעצב כיום, אמיר שלח. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה. הם צירפו תמונת סלי שבה רואים את זמיר, ואת ורטהיימר ברקע כשהיא יושבת על יד השירותים כדי להקיא. זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים.

אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר, לורטהיימר ההסברים: זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה. גל גדות במסיבת הפתעה עם החברות צפו בתמונות בלעדיות tmi. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס.

×
×"טיזר לחתונ×" של מאי×" ורט×"יימר ואסף זמיר נחשף רשת 13 from media.reshet.tv
אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר. חן אמסלם ומאור זגורי | צילום: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: היא בתו של המיליארדר איתן ורטהיימר (בנו של התעשיין הישראלי סטף ורטהיימר, שגם כיהן כחבר הכנסת בעברו) ושל אריאלה. יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. אחרי מסיבת רווקות נוצצת ומנקרת עיניים, הגיעה מאיה ורטהיימר (26), נכדתו של המליארדר סטף ורטהיימר, מאובזרת בחברותיה הסלבס לאילת הדרומית כדי למסד את היחסים עם ארוסה אסף זמיר (37), הלא הוא סגן ראש עיריית תל אביב. אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם.

יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman.

מתי ואיפה יתחתנו יורשת המיליארדים מאיה ורטהיימר ואסף זמיר? מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. אשתו של החכ אסף זמיר, השחקנית מאיה ורטהיימר שמוכרת לחלק גדול מאיתנו כדבורה מהסדרה האהובה 'שבאבניקים' החליטה לחשוף לראשונה את ההתמודדות שלה עם תהליך הפוריות הקשה שהיא ועוד אלפי נשים עוברות בדרך אל הבאת ילד לעולם. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. היום (ה׳) ורטהיימר החליטה להגיב בעצמה. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון. לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. הכיתוב שאותו צירפה לתמונה בחשבון האינסטגרם שלה היה לא סגורה מה הם חושבים עלי. הזוג הודיע את הבשורה המשמחת באינסטגרם:

אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום:

×
×"סו×" לזו×'יות ×"מושלמת של מאי×" ורט×"יימר ואסף זמיר וואל×" Sheee from img.wcdn.co.il
אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!) זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים. מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה. השניים החליטו להתחתן במקום בו השיער תמיד מסתדר, וגם כשחם לא מזיעים. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. היא בתו של המיליארדר איתן ורטהיימר (בנו של התעשיין הישראלי סטף ורטהיימר, שגם כיהן כחבר הכנסת בעברו) ושל אריאלה.

הבת שלי הולכת לישון עם חיוך וגם אני.

חן אמסלם ומאור זגורי | צילום: למדה בתיכון מעגן מיכאל במגמת תיאטרון. מתוך עמוד האינסטגרם של מאיה ורטהיימר. מאיה הסברת על אסיה, אבל למה נבחר גם השם מרים? מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, צחי ולאה שנירר, ציפי רפאלי, שני אטיאס, רווית אסף, ויקי מקריאניס והכדורגלן לשעבר והמעצב כיום, אמיר שלח. מאיה ואסף בחרו בחברת ההפקות two productions, המתמחה בהפקת אירועים מאפס כבר מעל שש שנים, להתמודד עם המשימה. יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman. יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון. באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר. היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, צחי ולאה שנירר, ציפי רפאלי, שני אטיאס, רווית אסף, ויקי מקריאניס והכדורגלן לשעבר והמעצב כיום, אמיר שלח.

מאי×
מאי×" ורט×"יימר חתונ×" from media.reshet.tv
אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!) יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. השניים החליטו להתחתן במקום בו השיער תמיד מסתדר, וגם כשחם לא מזיעים. באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר והבייבי (צילום:

יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman.

שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים. למדה בתיכון מעגן מיכאל במגמת תיאטרון. הכיתוב שאותו צירפה לתמונה בחשבון האינסטגרם שלה היה לא סגורה מה הם חושבים עלי. מתוך עמוד האינסטגרם של מאיה ורטהיימר. אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה. ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה. היום (ה׳) ורטהיימר החליטה להגיב בעצמה. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!). היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. בחודש יוני האחרון, עם התחלת המחאה צאו לי מהרחם שהחלה לוסי האריש, העלתה מאיה ורטהיימר מציגה בטן הריונית: התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון מאיה ורטהיימר. הם צירפו תמונת סלי שבה רואים את זמיר, ואת ורטהיימר ברקע כשהיא יושבת על יד השירותים כדי להקיא.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook